關於同孝會over xiao : STICHTING XIAO 同孝會

over xiao

Stichting Xiao is een non-profit organisatie die opgericht is door jonge Chinezen die een bijdrage willen leveren aan de Chinese gemeenschap.

De eerste generatie Chinezen in Nederland zijn naar het verre Nederland gekomen om het eigen gezin een beter leven te geven. Wij zijn ons ervan bewust dat dit geen makkelijke tijden waren voor hen. Weg uit het eigen land, ver van familie vandaan, in een vreemd land met een vreemde taal een nieuwe leven opbouwen…

Zij hebben veel moeten opofferen. Dit alles voor het eigen gezin. Om kinderen een beter leven te geven en een betere opleiding te kunnen laten genieten.
Daarom willen wij iets terug doen als dank voor het groot brengen van ons.

Middels verschillende projecten willen wij ervoor zorgen dat zij van een goede oude dag kunnen genieten.
Onder het kopje “projecten”vindt u de geplande projecten van Stichting Xiao. Één daarvan is het opzetten van een meergeneratie Chinees wooncomplex.

Wij nodigen u uit om verder rond te kijken op onze website!